Direktlänk till inlägg 3 februari 2015

ögonen går i kors

Av Carolin - 3 februari 2015 11:41

jag är så trött att jag knappt vet vart jag ska titta längre. .sjukt detta. tur det snart är midda så man kan få lite frisk luft och plåga sin mamma lite.

SOVA, jag vill SOVA NU!

Jag måste verkligen somna i bättre tid idag. jag har blivit så sjukt trött och det brukar jag inte alls vara. rätt skönt faktiskt för man gör inte mycket vettigt om kvällarna ändå.


idag ska en bänk hämtas till mamma lilla och fixas lite med sen är den en tvbänk med hjul.

jag är bara "lite" avundsjuk på hennes kök. så jävla fint är det. är så jag blir sugen på att flytta o förska hitta en lägenhet med minst lika fint kök. tråkiga är bara att mammas är ett ikea kök som någon annan satt in från början. jag vill hitta en 4a med fint kök och givetvis ska dem andra rummen oxå vara fina. Vill ha uteplats med. Men så är jag så himlans fattig så jag har inte råd att flytta eller nä det handlar inte om snålhet utan att det bara är så att lägenheter är förbannat dyrt tyvärr.


nu jävlar ska jag packa ihop mig för att gå ut och gå på midda. så fruktansvärt kallllllt men skönt ska det bli.


som ni kanske lagt märke till så är visssainlägg med lösen ord och det är pga att det tyvärr finns någon falsk jävel som jag känner som snackar om det jag skriver om. så kod på några inlägg som bara dem jag vet att jag kan lita på får läsa. lösen ordet får ni fråga mig om helt enkelt.


    

 
 
zhenya

zhenya

3 februari 2015 14:29

kika in blogg :)

http://www.zhenyasliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolin - 27 juli 2015 17:41

(fattar inte hur f-- jag ska kunna vända bilderna så ni får ta dem som dem är)   Veckan efter Vimmerby gav jag och min mamma oss iväg till Öland. Låg över i en stua 3 nätter. Körde runt lite och bara hade det mysigt. Utanför våran stuga på Ölan...

Av Carolin - 28 juni 2015 23:14

Tyvärr var jag dålig på att fota en massa men kul hade vi. Nån skur kom men det var till största delen fint väder. När vi skulle åka tillbaka till stugan börja det ös regna och slutade inte att regna sen. Äntligen fick mitt hjärta hälsa på Pippi i...

Av Carolin - 13 maj 2015 09:57

Ja vad ska man säga om dessa logopeder som finns? Mesproppar och slarviga.   Nä jag vet man ska inte dra alla över en kant, men logopeden vi går till i hbg med Lucas är fruktansvärt mesig (nästan så man vill säga förlåt hela tiden när man prata...

Av Carolin - 11 maj 2015 13:39

Är det någon sorts barnmisshandel: När man inte låter sitt barn träffa sin andra förälder? När man berättar historier för barnet om andra föräldern som inte stämmer? När man psykat/övertlat barnet så mycket att barnet säger att den inte vill h...

Av Carolin - 9 mars 2015 09:17

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards