Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

femtio nyanser av honom

Av Carolin - 15 februari 2015 21:40

så lätt det är att bli arg på någon.

det är svårare att älska någon än att hata någon.


var och såg femtio nyanser av honom.. harre jösses. alla tycker vi olika och jag hade här både dem som tyckt om och inte gjort. detta är en film jag tror att man måste läsa boken innan faktiskt. 2 timmar i bio salongen va absolut ingen ting för den filmen. den hade kunnat vara 2 timmar till utan problemn.

jag höll andan, jag kände smärtan, jag blev sur, jag hade bara tårna i golvet, jag var lycklig och jag kunde känna igen mig i mycket.


så nu är ju frågan var fan min femtio nyanser finns????


jag har läst ettan och två.. trean såg jag till att läsa 1/3del av idag. tvåans bok tyckte jag inte va så bra men trean är helt ok. jag försökte fuska genom att läsa slutet först men jag blev inte klok alls så det var bra att sätta igång att läsa och när jag väl gör det så springer timmarna iväg.


jag hatar att läsa böcker annars men första boken var svår att lägga ifrån sig. visst början av boken var kraftigt trög att ta sig genom men sen jävlar.


som sagt blev bio igår  som jag gick på med mamma och efteåt så beställde vi kinamat o tog med oss hem för att titta på mello. när det var slut och vi druckit upp så gick vi ut till puben. jag förväntade mig att många fler skulle vara ute än dem som var. till min förvåning var det mest polacker som var ute. men jag o mamma har oftast trevligt oavsätt o jag klagar inte på går dagen.

jag fick bio o mat av mamma och hon fick ett armband med ett hjärta och servetter med hennes favorit blomma på.

 
 
Ingen bild

Susannr

15 februari 2015 23:21

Du skriver så bra!
Ska bli spännande och se filmen också.
Har nu även lånat ljudböckerna av grannen som säger dom också är jättebra 😙
Kram 💖

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolin - 27 juli 2015 17:41

(fattar inte hur f-- jag ska kunna vända bilderna så ni får ta dem som dem är)   Veckan efter Vimmerby gav jag och min mamma oss iväg till Öland. Låg över i en stua 3 nätter. Körde runt lite och bara hade det mysigt. Utanför våran stuga på Ölan...

Av Carolin - 28 juni 2015 23:14

Tyvärr var jag dålig på att fota en massa men kul hade vi. Nån skur kom men det var till största delen fint väder. När vi skulle åka tillbaka till stugan börja det ös regna och slutade inte att regna sen. Äntligen fick mitt hjärta hälsa på Pippi i...

Av Carolin - 13 maj 2015 09:57

Ja vad ska man säga om dessa logopeder som finns? Mesproppar och slarviga.   Nä jag vet man ska inte dra alla över en kant, men logopeden vi går till i hbg med Lucas är fruktansvärt mesig (nästan så man vill säga förlåt hela tiden när man prata...

Av Carolin - 11 maj 2015 13:39

Är det någon sorts barnmisshandel: När man inte låter sitt barn träffa sin andra förälder? När man berättar historier för barnet om andra föräldern som inte stämmer? När man psykat/övertlat barnet så mycket att barnet säger att den inte vill h...

Av Carolin - 9 mars 2015 09:17

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards